اردلان آشتیانی در میز کارشناس رسانه طرفداری، تمام مسابقات برگزار شده هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر را تحلیل و بررسی کرد که تماشای آن حتما پیشنهاد می شود...

میهمان میز کارشناس این هفته رسانه طرفداری، اردلان آشتیانی است.

به گزارش طرفداری، قرار است در جریان رقابت های لیگ برتر، بعد از پایان هر هفته مسابقات، میز کارشناس و میز داوری تقدیم شما شود. شب گذشته میز داوری با سامان خدایی و رضا کرمانشاهی را تماشا کردید و حالا نوبت به بحث فنی است.

در میز کارشناس اردلان آشتیانی میهمان استودیو طرفداری بود که تمام بازی های هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر تحلیل کرد.

صحبت های اردلان آشتیانی در سه بخش تقدیم شما می شود...

بخش دوم؛ تحلیل پرسپولیس - پیکان با اردلان آشتیانی / پرسپولیس باید همین حالا مهاجم جدید بخرد!

بخش دوم گفتگو با اردلان آشتیانی به تحلیل بازی پرسپولیس مقابل پیکان اختصاص داشت.

اردلان آشتیانی در بخشی از صحبت های خود از مهدی ترابی و سعید صادقی انتقاد کرد و اعتقاد داشت پرسپولیس ابتدای فصل 60 میلیارد تومان برای این دو بازیکن هزینه کرده و آن ها باید در بازی هایی مثل پرسپولیس و پیکان که کار گره می خورد بدرخشند.

اردلان آشتیانی همچنین نبود یورگن لوکادیا را یک مشکل بزرگ تلقی کرد و گفت پرسپولیس باید همین حالا مهاجم جدید بخرد.

 

بخش اول؛ تحلیل نفت آبادان - استقلال با اردلان آشتیانی / آمدن سجاد شهباززاده، ساختار دفاعی نفت آبادان را بهم ریخت

اردلان آشتیانی اعتقاد داشت تعویض های نیمه دوم ریکاردو ساپینتو باعث پیروزی آبی پوشان تهرانی شد. اردلان آشتیانی در ادامه هم تاکید کرد این برد را باید به نام ساپینتو و تعویض های خوب او نوشت.

این کارشناس فوتبال همچنین گفت مهاجمان استقلال هم از لحاظ روحی تحت فشار هستند که نمی توانند گل بزنند و هم اینکه شاید وظایفی که سرمربی استقلال به آن ها داده متفاوت است و آن ها باید با فضاسازی باعث شوند دیگر بازیکنان صاحب موقعیت گلزنی شوند.

اردلان آشتیانی در بخش دیگری از صحبت هایش هم گفت کوین یامگا در پست وینگر عملکرد بهتری دارد ولی ترافیک بازیکن در خط حمله باعث شده این بازیکن در بسیاری از بازی ها به عنوان دفاع راست بازی کند.

این بخش را حتما تماشا کنید...